Scala's Activiteitenplatform

Hoe werkt het?

Scala werkt samen met diverse sport en cultuuraanbieders in de gemeente Ooststellingwerf, maar ook daarbuiten. Hierdoor kun jij kennismaken met verschillende activiteiten. Zie je een activiteit die bij je past? Lees dan hieronder verder hoe het werkt.


Hoe werkt het?

 

 Heb je een leuke activiteit gevonden?

 

Na het aanmelden

Krijg je een bevestiging van je aanmelding in je account. Noteer de datum en tijd in je agenda. Mocht je verhinderd zijn geef het door aan de aanbieder of aan Silvia Bosgraaf 06-27340732. Mocht een activiteit niet door gaan of er zijn wijzigingen dan neemt de aanbieder contact met je op of ontvang je hierover een wijzigingsmail. Deze komt binnen in de mailbox van je sportpas account maar ook op het gekoppelde emailadres. Check ook de map ongewenste e-mail, hier kan het bericht ook in terechtkomen.

Vragen?

Hulp nodig bij het aanmelden en/of betalen? En alle andere vragen.

Neem dan contact op met Silvia Bosgraaf via telefoonnummer 06-27340732 of mail naar: sbosgraaf@scala-welzijn.nl

 

Extra informatie

De gegevens die we vragen, hebben we nodig om jou en de aanbieder te kunnen informeren. Gebruik je eigen e-mailadres om een account aan te maken. In de handleiding PDF-bestand staat overzichtelijk uitgelegd hoe je een account aanmaakt en hoe je je voor een activiteit inschrijft. Meer kinderen aanmelden kan ook met hetzelfde e-mailadres. Wel moet dan voor elk kind (elk account) een uniek wachtwoord gekozen worden. Klik hier voor meer informatie.

Wanneer je je account hebt bevestigd (zie linkje in de e-mail), kun je direct inloggen en inschrijven (pagina OVERZICHT AANBOD). Als er een activiteit bij zit die je leuk vindt geef je je op, door op de INSCHRIJVEN-KNOP te klikken. In het vervolgscherm kun je je dan inschrijven. De knop 'Ik wil me inschrijven' staat boven- en onderaan. Via je e-mail krijg je alle informatie die je nodig hebt. Klik hier voor een uitgebreide uitleg over de werking.


Geld terug?

In een aantal gevallen storten we geld terug en in een aantal gevallen doen we dit niet. We storten geen geld terug wanneer jij je niet afmeld of wanneer je verhinderd bent voor een activiteit. Wanneer een activiteit geannuleerd wordt storten wij het geld terug. Dit doen we na afloop van de activiteit of in het geval van de NSA activiteiten op het moment dat de kalender is afgelopen. Het bedrag min de administratiekosten storten we terug op het bij ons bekende rekeningnummer.

 

Hoe werkt het? Vertaling in het Tigrinya

Hoe werkt het? Vertaling in het Arabisch